Звіт про проведення тижня історії та правознавства у ЗОШ № 29

Проведення предметного тижня є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії, правознавства, стимулювання творчої активності учнів. Тиждень з історії і правознавства – це, по суті, творчий звіт учителя. Висока ефективність Тижня в школі залежить в першу чергу від досвіду та майстерності вчителя, його вміння керувати діяльністю учнів, співпрацювати з колегами.

Тиждень історії та правознавства має стати дієвою формою організації навчання, виховання, поглиблення рівня знань учнів, сприяти їх розвитку та поширенню світогляду. Водночас зміст заходів, що проводяться, має бути тісно пов'язаний за змістом з основним програмним курсом. Проведення Тижня історії та правознавства – це не тільки розваги для учнів, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між вчителем і учнем виникає тісне спілкування, що дозволяє їм краще пізнати один одного.

Від того, наскільки цікавими, різноманітними змістовними будуть заходи, наскільки активно братимуть участь у їх підготовці і проведенні учні та вчителі, залежить успіх цього важливого заходу. Заохочення школярів до участі в підготовці та проведенні предметного тижня спонукає їх, з одного боку, до творчої дослідницької праці, з іншого – сприяє тому, що епізодичний інтерес формує сталий пізнавальний інтерес школярів та як наслідок творчу активність.

Успіх предметного тижня багато в чому залежить від рівня його підготовки. Тому підготовка до нього має розпочатися не менше ніж за місяць. Важливим моментом є вчасне інформування учнів і вчителів про тему, форму, час, місце та відповідальних за його підготовку.

Одним із завдань сучасної шкільної історичної освіти є вміння учня орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроці історії чи права просто неможливо, тому доречно проводити в школі тижні історії(правознавства), які являють собою комплекс різноманітних форм позакласної роботи.

Плануючи заходи тижня історії та правознавства ,ми чітко сформулювали основні завдання тижня:

- активізація пізнавального інтересу учнів до історії та правознавства;

- розширення й поглиблення знань та умінь учнів з предмета;

- реалізація на практиці основних принципів особистісно - орієнтованого підходу до навчання;

- створення сприятливих умов для виявлення знань та вмінь учнів у нестандартних ігрових ситуаціях.

Досягти цього неможливо без відповідного організаційно-методичного забезпечення всього комплексу заходів предметного тижня, розроблення чітких стратегічних планів, прогнозування результатів роботи, неформального підбиття підсумків.

Тиждень історії та правознавства в ЗОШ № 29 проводився з 08.12.14 р. по 12.12.14р.відповідно до плану розробленого вчителями історії та правознавства Грицюк Л.А. та Мороз Є.О.

План проведення тижня історії та правознавства

Дата проведення

День тижня

Захід

Клас

Відповідальні

1

08.12.14

понеділок

Урочиста лінійка з нагоди відкриття Тижня історії та права.

Зустріч з представниками правоохоронних органів. Лекція «Правопорушення неповнолітніх. Юридична та адміністративна відповідальність»

Конкурс «Напиши лист до воїна АТО»

1-11

7-11

1-11

Вчитель історії Грицюк Л.А.

ЗДВР, вчитель правознавства Мороз Є.О.

Вчитель історії та правознавства

2

09.12.14

вівторок

Інформаційна година: «10 грудня - День прав людини”.

Брейн-ринг «Його величність – закон».

Книжкова виставка у бібліотеці: «Права людини», «Що ми знаємо про Конституцію України»

Конкурс «Лист до Святого Миколая. Моє саме велике бажання»

10-11

1-11

1-11

Вчитель правознавства Мороз Є.О.

Бібліотекар Криницька О.К.

Класні керівник

3

10.12.14

Середа

Конкурс електронних презентацій з історії та правознавства. (проекти)

Демонстрація одягу (вчителі в червоному, учні-в синьому та жовтому кольорах).

Створення пам`ятки для учнів і батьків «Насильство над дитиною як чинник деструктивного впливу на формування її особистості »

1-11

1-11

1-11

Класні керівники, учитель правознавства Мороз Є .О.

Вчитель історії Грицюк Л.А.

ЗДВР, вчитель правознавства Мороз Є.О.

4

11.12.14

четвер

Конкурс стіннівок «Роль видатних особистостей в історії» (тематичні)

Показ відеофільмів «З історії Греції», «Біблійні історії », з обговоренням.

1-11

6-7

Вчитель малювання, класні керівники.

Вчитель правознавства

5

.

12.12.14

п’ятниця

Інтелектуальна гра “LG-Еврика”- «Видатні українці».

Показ відеофільмів «Конвенція про права дитини», «Декларація про права дитини», з обговоренням на засіданні правового лекторію.

Конкурс віршів на історичну тему.

Анкетування учнів щодо знань з курсу «Правознавство».

Закриття Тижня історії та правознавства. Підведення підсумків тижня.

10-11

1-4

5-9

1-4

5-9

9-11

Вчитель історії

Грицюк Л.А.

Вчитель правознавства

Мороз Є.О.

Вчитель історії Грицюк Л.А. Вчитель правознавства

Мороз Є.О.

/Files/images/tijden_stor/SAM_3727.JPG

Розпочався тиждень загальношкільною лінійкою «Історія – це…», на якій група учнів 4-11 класів розповіла що за наука історія і навіщо її треба вивчати. Учнів з початком тижня історії та правознавства привітали герої відомого комедійного серіалу «Татусеві дочки». Також був оголошений план проведення тижня.

/Files/images/tijden_stor/SAM_3713.JPG

З метою формування правової культури учнів школи, в рамках Всеукраїнського тижня права, 08.12.2014р. відбулася зустріч учнів 7-9 класів із представником дитячої кримінальної міліції старшим оперуповноваженим кримінальної міліції в справах дітей Корабельного РВ ММУ УМВС України в Миколаївській області ст. лейтенантом міліції Гіждєваном Сергієм Сергійовичем, майором міліції Матьовкою Світланою Сергіївною.

/Files/images/tijden_stor/08846405.jpg

/Files/images/tijden_stor/79159739.jpg Зустріч була направлена на профілактику підліткової злочинності, недопущення втягування дітей у протиправну діяльність, запобігання іншим негативним проявам у дитячому середовищі, адже забезпечення безпеки підростаючого покоління є одним з найважливіших завдань, яке стоїть перед органами внутрішніх справ.

Сергій Сергійович провів змістовну розповідь, в якій пояснив про права та обов’язки дітей та кримінальну відповідальність, яку вони несуть в разі скоєння злочину або адміністративного правопорушення. Він закликав дітей сумлінно вчитися, адже знання допомагають у різних життєвих ситуаціях та висловив упевненість, що ця зустріч вбереже школярів у майбутньому від непотрібних і невірних вчинків. Розповів учням про згубні наслідки вживання алкоголю, тютюнопаління, наркоманії, про кримінальну відповідальність, яка передбачена за зберігання, вживання та розповсюдження наркотиків.
Гість надав чіткі відповіді на кожне поставлене запитання. Зустріч пройшла у теплій, доброзичливій обстановці.
Адміністрація школи, присутні вчителі та учні висловили щирі слова вдячності, і наголосили на великому бажанні у подальшій співпраці з представниками правоохоронних органів з метою профілактики та запобігання правопорушень серед неповнолітніх.

Мужній вкраїнський солдате,
Ти захищаєш земленьку святу,
В руках стискаєш міцно автомата
Й перемагаєш у нерівному бою.

Твої сталеві мужність і відвага
Миром і щастям на землі зійдуть
Та на просторах нашої країни
Стяг волі аж до сонця піднесуть.

Верніться, воїни, усі живими
І, матерям припавши до сердець,
Скажіть рішуче, гордо і щасливо:
«Народе наш, війні прийшов кінець!»

8 грудня був проведений конкурс «Напиши лист до воїнів АТО».

Найактивнішими були учні 4, 5 та 7 класів. Аби підбадьорити наших вояків, які беруть участь в антитерористичній операції на Сході, діти не пошкодували ні сил, ні часу, ні кольорових олівців, ні фарби. У кожен лист учні вклали часточку своєї душі, побажання і прохання до воїнів, які нині боронять рідну землю від загарбників. Вони щиро написали солдатам: «Повертайтеся живими!», «Діти чекають на своїх Героїв», «Україна переможе», «Ми за мир». Дитячі малюнки та листи передали учасникам АТО.

«Ви нас не знаєте, але ми знаємо про вас дуже багато. Ми знаємо, що у цей важкий час ви оберігаєте кордони нашої держави, бережете наш сон і спокій, наше життя. Ви захищаєте наші родини. Ми захоплюємося вашим героїзмом, мужністю і відвагою. Ви ціною власного життя захищаєте мир, єдність і майбутнє України.Нам би хотілося, щоб цей лист приніс вам хоч трохи тепла, щоб дав відчути любов з якою ми думаємо про вас. Ми дуже хочемо жити у вільній державі, де буде мир і добробут. За Вас, дорогі солдати, моляться наші матусі і бабусі. Ми віримо у вас! Ми гордимося і пишаємося вами! Нехай ваші гарячі серця, світлий розум та міцні руки вбережуть нашу Україну! Повертайтеся додому живими і здоровими! Ми вас чекаємо! (Перепелиця Ірина 7 клас)

« Дорогий солдате! Пише тобі Мар`яна , учениця 4 класу. Любий солдате, я незнайома з тобою особисто, не знаю твого імені, але я знаю за яких умов тобі доведеться читати цього листа. Дякую тобі, що ти віддаєш своє життя за всіх нас.

За нашу рідну Україну,

Що зберегли за всі віки –

Широким степом пісня лине,

Шануєм Вас – захисники!!!»(Щербина Мар`яна 4 клас)

«Дорогі воїни-захисники! Мене звуть Настя, я живу в міст Миколаєві. Раніше моє місто та всі інші міста України були тихими, спокійними. А зараз у багатьох сімей немає чоловіка або батька. Я проста дівчинка і бажаю, щоб ця війна закінчилася, та мій тато і Ви всі повернулися додому живими.» (Чернєнко Настя 5 клас)

«Доброго дня, воїн-захисник! Пишу тобі листа, бо дуже хочу висловити свою велику подяку за мир у моєму місті, за те, що я можу навчатися у школі, спокійно засинати. Я пишаюся тобою! Я вірю, що і ти ,мій друже , повернешся живим і здоровим! Ти, захисник Вітчизни і за тобою свята правда. Ми обов`язковопереможемо! Хайбереже тебе Господь!» (КарчевськийОлександр 4 клас).

Вівторок 9 грудня, розпочався інформаційними годинами на тему: «Міжнародний День прав людини». Саме в цей день у 1948 році Генеральною Асамблеєю ООН було прийнято Загальну декларацію прав людини та дитини.

Класні керівники підготували цікаву інформацію про права дитини , та нагадали школярам, що немає прав без обов язків. Діти виступили з повідомленнями, презентаціями, показали сценки про права дитини.

В цей же день відбувся правовий брейн-ринг “Його величність –закон” між командами 10 та 11 класів. Перемогу отримали учні 11класу, але кращим знавцем правознавства виявився учень 10класу Таран Артем.

9 грудня цікавою та змістовною була книжкова виставка у бібліотеці на тему: “Конституційні права людини”.Учні нашої школи зацікавилися підбіркою літератури , дізналися багато нової інформації про права людини.

Щороку у холоднігрудневіночі, коли навколо все вкритеснігом, у віконечка, де живутьхороші і чемні хлопчики та дівчатазаглядаєдобрийСвятийМиколай. Він приходить непомітно, і тільки до тих хтобув слухнянимта допомагав мамі і татові протягом усього року. Але щоб про це дізнався Святий Миколай, йому неодмінно потрібно написати до 18 грудня листа. Учні нашої школи вірять у дива і 9 грудня з величезним задоволенням взяли участь у конкурсі “Лист до Святого Миколая”.В цьому листі описали всі свої хороші справи та вчинки,свої побажання та мрії.

«Здрастуйте, СвятийМиколаю! Мене звати Сашко. Я навчаюся у 4 класі. Вчуся я добре. Я знаю, Ви ближче до Господа, тому дуже прошу помолитися, аби він допоміг моїй країні збудувати мирне життя, аби стала моя рідна Україна сильною, квітучою, європейською державою! Аби ніякий ворог не зміг здолати мій самийкращий народ у світі! Це моє найголовніше бажання! А, якщо Ви дозволите, то я ще звертаюся з проханням допомогти моїм батькам, аби вони завжди були здорові і мали роботу. А ще радості для моєї бабусі, я її дуже люблю! Я сам не відмовлюсь від якогось приємного, солодкого сюрпризу! Обіцяю Вам і надалі гарно вчитися і допомагати всім своїм рідним.» (КарчевськийОлександручень 4 класу).

Історія – це і Олімпійські ігри, і події сьогодення. Історія, вивчаючи культуру давніх часів, разом з тим вивчає історію моди. Адже ще первісна людина себе прикрашала! Що вже говорити за розкішні наряди жінок епохи Середньовіччя! Існування культу Прекрасної Дами! Розкішні бали!А що значить історія про законодавицю моди Коко Шанель, яка заклала традицію елегантності. Замість нескінченних нововведень Габрієль Коко Шанель запропонувала оновлену класичну спідниці в складку, жіночі брюки і блайзери. Пальто, і, звичайно ж, знаменитий костюм в стилі Шанель. Вже будучи некоронованою королевою паризької моди, Шанель запропонувала своїм клієнткам ще декілька революційних змін: брюки-клітинку, коротку стрижку і своє знамените "маленьке чорне платя”. Тому середа 10 грудня ,була оголошена Днем моди, кожний себе проявив, як талановитий дизайнер і кутюр’є. Вчителям було запропоновано прийти у одязі червоного кольору, а учням у синьому і жовтому вбранні. І ось як вийшло ( фото)

Найбільш креативно і вишукано вдяглися учениці 8 класу: Гулак Анастасія та Видойник Вікторія , а також маленька модниця – Солодчук Катерина 4 клас. Найкращими серед вчителів були: ЗДНВР Рідкоборода Л.В. та вчитель початкових класів Маркелова Н.С.

Протягом дня з допомогою вчителя історії Мороза Є.О. та психолога школи Скорохід О.В., учні школи оформили Правовий стенд, доповнивши його пам’яткою для учнів і батьків «Насильство над дитиною як чинник деструктивного впливу на формування її особистості» (Додаток № 2)

В четверг 11 грудня був проведений конкурс стіннівок “Роль видатних особистостей в історії”. У конкурсі брали участь редколегії 1-11 класів. Розглядалися також газети, виготовлені учнями індивідуально. Журі розробило критерії за якими оцінювало газети:

1. Газети виконуються на аркуші ватману.

2. Газета повинна мати назву.

3. До газети обирається девіз (крилата фраза, вислів відомого науковця, політичного діяча або історичної особи, що відображають зміст газети).

4. Газета повинна бути художньо оформлена.

5. Зміст газети може включати:

- історичні довідки;

- цікаві факти;

- цікаві завдання;

- опис дат історичного календаря;

- краєзнавчі та пошукові матеріали;

- висвітлення роботи волонтерських організацій;

- цікаві факти з історії навчального закладу;

- ілюстрації.

Всі роботи, які були представлені учнями , вирізнялися творчістю, неповторністю та змістовністю. Журі порадившись, визначило переможців: І місце отримали учні 4 класу (серед 1-4 класів), 5 класу(серед 5 - 9 класів), 10 класу (серед 10 - 11 класів).

11 грудня учні 11 класу взяли участь у інтелектуальній грі з історії «Перемагає найсильніший». Клас було розподілено на дві команди, перемогла отримала команда під керівництвом капітана Гусаренка Євгена. Але обидві команди виявили міцні знання з історії, учні не тільки знали програмовий матеріал, а й володіли додатковою інформацією, яку систематично опрацьовують самостійно.

В цей день для учнів 6-7 класів пройшов показ відеофільмів «З історії Греції», «Біблійні історії» з подальшим обговоренням найбільш цікавих моментів.

У п’ятницю 12 грудня відбулася гра «LG- Еврика» на тему «Видатні українці» між командами 10 та 11 класів. В ході гри потрібно було виявити, як діти знають діяльність найвидатніших представників нашого народу. Гра мала і виховний потенціал. Вона повинна була виховувати в учнів гордість за український народ, патріотизм, прагнення до знань. У цікавій та запеклій боротьбі перемогу отримали знову учні 11 класу (командир Гусаренко Євген). Але серед учнів своєю креативністю, знанням історії, наполегливістю у навчанні вирізнялася Маркелова Марія (командир 10 класу), тому журі вирішило відмітити Марію, як самого ерудованого та креативного гравця.

12 грудня у 9 класі вчитель історії та правознавства проводив урок на запрошення. На уроці було дуже багато цікавої інформації, щодо виникнення і історії створення Загальної Декларації прав людини. Учні під час уроку аналізували, співставляли, робили висновки, адаптували матеріал до сьогодення,наводили приклади з сучасної історії України.

Відбувся і показ відеофільмів «Конвенція про права дитини», «Декларація про права дитини», з обговоренням на засіданні правового лекторію.

Конкурс віршів про Україну приніс багато імен юних зірочок, які і читають вірші гарно, і самостійно їх пишуть. Неперевершеними дикламаторами виявилися: Карчевський О. (4 клас), Солодчук К. (4 клас), Пеліпас С. (6 клас), які здивували і порадували журі власними віршами.

На завершення тижня було проведене анкетування учнів щодо знань з курсу «Правознавство». Найкраще, за результатам анкетування, право знають:

Савицький Дмитро (9 клас), який із запропонованих 20 запитань відповів правильно на усі 20. Трешнюк Дар’я (6 клас), Рибалко Олександр (6 клас),Перепелиця Ірина (7 клас), Антонюк Віталій (8 клас), Таран Артем (10 клас), Матієнко Олександр (10 клас)

Кiлькiсть переглядiв: 5468

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2017 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031