Звіт директора загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 29 м. Миколаєва про результати діяльності за 2012- 2013 н.р.

Добрий день, шановна громадо! Згідно наказу Міністерства освіти і нау­ки України від 23.03.05 проводиться щорічний звіт директорів перед школою, батьками, громадськістю, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, про їх діяль­ність. Мета - подальше утвердження відкритої демократичної державно - су­спільної системи управління освітою, підтримка етики управлінської діяльно­сті в учбових закладах, яка базується на принципах взаємоповаги.
Школо! Рідна двадцять дев 'ята!
Краще тебе на світі нема.
Це родина моя, це дитинство,
І зростаю щасливо тут я.
Так говорять про свою школу наші діти!
А нашу зустріч, шановні вчителі, учні та батьки, хочу розпочати з вітання з приводу закінчення навчального року. Вже закінчується ДПА для учнів 9 класу, учні 11 класу здають ЗНО, а позаду, як одна мить, - самовіддана праця нашого шкільного колек­тиву.
Для кожного педагога ця мить складається з нескінченних годин підго­товки до уроків, творчих пошуків з метою оновлення змісту навчання, хвилю­вання і турбот про дітей.
Для учнів - це оволодіння системою знань, умінь, практичних навичок, - це життя в дружному колективі - це фізичне, моральне, духовне зростання.
2012 - 2013 навчальний рік був дуже складний, як для педагогічного, так і для учнівського колективів. Але не зважаючи на труднощі і деякі негаразди, рік був насичений цікавими подіями, зустрічами, оригінальними заходами, творчими уроками, годинами спілкування, - це рік життєдіяльності і життєтворчості.
Директором школи № 29 я працюю 10-й рік. У своїй діяльності, як керівник загальноосвітнього навчального закладу, керуюся Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Положенням про загальноосвітній навчальний заклад” та іншими нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, указами Президента України, рішенням та розпорядженням міської ради, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту, Статутом школи та Правилами внутрішнього розпорядку.
Згідно з посадовою інструкцією, я керую діяльністю учнівського, педагогічного колективів, обслуговуючим персоналом та здійснюю координацію роботи педагогічної ради, контроль виконання рішень вищезазначених колегіальних органів управління.
Своїм головним обов’язком я вважаю створення сприятливих умов для розвитку, навчання і виховання школярів. Звичайно, досягнення і проблеми нашої школи – це не лише моя заслуга чи мої недоліки, - це результат спільної діяльності педагогічного і батьківського колективів, які я, як директор, очолюю.
У 2012-2013 н.р. у школі було відкрито 10 класів, у яких навчалося 264 учня. У цьому році зросла кількість учнів. Вчилися за п’ятиденним тижнем, навчання відбувалося українською мовою, у першому класі було введено, згідно новому Держстандарту, англійську мову. Учні 5-8 класів вивчали дві іноземні мови: російську та англійську. Середня наповнюваність класів 26.4 учня. У школі за рахунок бюджетних коштів була відкрита група продовженого дня, яку відвідувало 30 учнів 1-4 класів.
В 2012-2013 н.р. у мікрорайоні школи проживало 715 учнів шкільного віку. Всі вони були охопленні навчанням. У 2012 році школу закінчили 20 учнів 11 класу, а у 2012 -2013 навчальному році 22 учня. Вчителям і мені не байдужа доля наших випускників, ми слідкуємо за їх успіхами та подальшою долею. Усі учні після закінчення школи продовжують навчатися, працюють чи служать у лавах армії. А випускники цього року , будемо надіятися, успішно здадуть ЗНО.
Проблема створення позитивного іміджу навчального закладу досить актуальна. Над цим працює весь педагогічнимй колектив, учні школи . Для цього ми:
- Створюємо позитивний образ життєдіяльності школи в мікрорайоні.
- ( пропагуємо досягнення школи через Інтернет, друкуючи інформацію про життя і досягнення школи статті, створили власний сайт на якому розміщується корисна інформація, як для учнів , батьків так і для громадськості).
- Зміцнюємо і поповнюємо матеріально-технічну базу школи.
- Забезпечуємо комфортні умови для навчання , розвитку і відпочинку дітей і педагогічного колективу.
- Пропагуємо свої здобутки перед громадськістю.
- Вивчаємо запити учнів, батьків , потреби ринку праці створюємо профільне та до профільне навчання. Так у історії школи є уже три випуски , які отримали спеціальності промоутер, офіціант та кухар. Так і у цьому році майбутні десятикласники забажали введення технологічного профілю. Так ,дійсно, важливо, щоб сучасні учні отримували не тільки міцні знання, а й професію, яка б допомогла їм у житті.
- Наша початкова школа також має значні переваги над іншими школами мікрорайону, і добре саме те, що це вже зрозуміли батьки. У першому класі вчиться 28 учнів, а у другому 31.Наша школа має тісний зв'язок з д/с 121, який є базовим. Учні школи з святковими виставами відвідують дитячий садок,вітаючи дітей з святом Святого Миколая, Новим роком. Вчителі відвідують заняття у підготовчій групі, проводять підготовчі курси для майбутніх першокласників. Педагогічний колектив запрошував і діточок і їх батьків на екскурсію до школи.
- Наші вчителі початкової школи мають високий професіоналізм, учні початкової школи беруть участь у роботі міської заочної школи для обдарованих дітей «Надія».
- На базі школи діє безкоштовна група продовженого дня.
-У школі працюють гуртки, які творчо розвивають особистість дітей.
Випускаючи учнів початкової школи, вчителі продовжують слідкувати за їх адаптацією в старших класах. Завдяки цьому нам вдалося зберегти контингент випускників до 99%. Зараз ми намагаємося створити всі умови для п’ятикласників, щоб їх навчальні досягнення не знижувалися і період адаптації проходив з якнайменшою втратою творчого потенціалу і якісних показників у навчанні. Цьому сприяє робота психолога, вчителів, батьків і адміністрації.
Колектив вчителів старшої школи знаходиться в творчому пошуку. Вся діяльність вчителів зорієнтована на кожного учня як особистість усвоїй унікальності. Навчання ІІ та ІІІ ступенів переорієнтовано на учня, який свідомо ставиться до тих засобів пізнання і діяльності, які йому пропонуються.
Головне покликання школи вчити дітей і велику роль у цьому відіграють вчителі ( про навчально-виховну роботу).
Звіт Рідкобородої Л.В.
“Але школа не тільки вчить, а й виховує“.
( “Про стан виховної роботи - звіт Братошевської С.В.).
Фінансово-господарська діяльність.
Будівля школи прийнята в експлуатацію 60 років тому. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтримкою школи у робочому стані.
Вчасно здійснювалися бухгалтерією оплата за спожиті школою енергоносії та тепло. Завдяки роботі завгоспа школи Кисельової А.А. школа не виходить за ліміти споживання енергоносіїв. За батьківські кошти здійснюється ремонт шкільної оргтехніки (а це: 10 комп’ютерів і 2 принтера, два ноутбуки). Але сталося так, що в цьому році вийшов з ладу мультимедійний проектор. Без даного технічного засобу вчителі школи не можуть в повній мірі розкрити навчальний матеріал. Проектор допомагає вчителям зробити уроки та позакласні заходи насиченими та ефективними. А це і є основна вимога сучасності – використання ІКТ. Адміністрація школи звернулася за допомогою до Іванченка Олександра Григоровича, який придбав для школи проектор (3000 тисячі гривень). В минулому році ми разом з батьківською громадою добре підготували школу до нового навчального року і у цьому нам допомогли: депутат Миколаївської міської ради Мудрак О.І., депутат Миколаївської міської ради Крисенко О.В, колишній учень нашої школи - господар магазинів «Стелла - трейд» Іванченко Олександр, генеральний директор ООО Миколаївбудінвест - колишній учень нашої школи Тамарянський І.І., але основними меценатами школи були ви - наші батьки!
Разом нам вдалося багато зробити по підготовці школи до нового навчального року. Було капітально відремонтовано туалет на першому поверсі. Замінено водогін питної води, встановлено окремий лічильник на воду, що дало змогу заощадити гроші, т.я.був великий розхід води з боку теплообленерго.
Великою проблемою для школи було введення гарячого харчування. Коштів управління освіти не було для того, щоб відремонтувати їдальню, яка знаходиться на території школи. Тому ми своїми силами намагалися вирішити дане питання. І нам це вдалося. Кабінет директор був переобладнаний на підсобне приміщення для їдальні, де розташовані мийки, плити, холодильник. Депутат міської ради, Мудрак О.І. виділив кошти на придбання бойлера, а за рахунок батьківських коштів було придбано електричну плиту, проведено воду, встановлено труби, придбано нові меблі – столи та лави, виведено каналізаційну систему. Введення гарячого харчування в школі – наша заслуга з вами, батьки.
При підготовці школи до нового навчального року, силами технічного персоналу школи, робітника по обслуговуванню, було відремонтовано каб.№1, 2, 3, 4, 12, 10, 13, 18, приймальня, пофарбовано третій поверх, актова зала, панелі на трьох поверхах. За минулий навчальний рік за кошти батьків та спонсорів придбано 8 шкільних дошок. Новими партами обладнано кабінет фізики (завдяки спонсорській допомозі депутата, Мудрака О.І.). За кошти батьків придбано шафу для кабінету ГПД. Школі не вистачає миючих засобів, постійно перегорають лампочки, не достатньо ганчірок для миття підлоги та підвіконня. Вирішити цю проблему допомагає колишній учень школи, Іванченко Олександр Григорович, який двічі на рік забезпечує школу миючими засобами. Але цього, звісно, недостатньо. Тому певна частина коштів виділяється з батьківського фонду на придбання даних товарів. За сприяння управління освіти та батьків було проведено випробування гідравлічної системи опалення та електрообладнання, перезарядку вогнегасників, викачка вигрібної ями.
Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте, своєчасно обрізуються дерева, кущі, проводиться скошування трави на газонах. За це хочеться сказати велике спасибі нашому двірнику - Грисюку А.С. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом року доглядаються учнями школи та двірником. Фарбується огорожа, біляться бордюри.
Саме завдяки вашій батьківській ініціативі в школі було проведено операцію «Посади дерево». Під час операції було висаджено багато дерев та кущів. І ви батьки, не стояли осторонь від цією благодійної справи: приносили дерева, кущі, копали лунки, та висаджувати молоді пагони. Більша частина цих насаджень радує наше око і до сьогодні. Наша участь у цій акції висвітлена на сторінках інтернет-видання «Корабеловінфо». Неодноразово діти та батьки протягом року залучалися до участі у міських субботниках, які проходили як на території школи, так і в межах району. Виконуючий обов’язки міського голови, І.О.Коренюгін нагородив шкільну громаду грамотою «За активну участь у Всеукраїнській акції «Зробимо Україну чистою».
За рахунок шкільного фонду та спонсорських коштів постійно здійснюється поповнення матеріальної бази предметних кабінетів. Придбано:
Принтер – 3 шт.- за спонсорські кошти та батьківські кошти
Телевізор – 2 шт.- батьківські кошти
Меблева стінка – 2 шт.- одна за батьківські кошти у1 класі та 1стінка для майбутнього першого класу за спонсорські кошти
Стіл письмовий – 2 шт. один батьками першого класу, а один за спонсорські кошти
Парти та стільці для 1 класу придбали батьки
Письмовий стіл для кабінету фізики – 1 шт.- позабюджетні кошти
Шафа для одягу – 1 шт.- позабюджетні кошти
Журнальний столик – 1 шт. позабюджетні кошти
Проектор – 1 шт. за спонсорські кошти
Кондиціонер – 1 шт. встановлено у приймальні за кошти депутата Миколаївської міської ради Мудрака О.І.
Двері – 2 шт.- за батьківські кошти.
Поповнюється бібліотечний фонд.
У школі вже немає класів зі старими дошками, вони були замінені у 2012 році чи частково за гроші батьківського фонду ,чи спонсорських грошей.
Коштів на утримання усіх закладів міста на цей фінансовий рік катастрофічно не вистачає навіть на захищені статті. Про видатки, у цьому році, на ремонти приміщень шкіл, ліквідацію аварійних ситуацій, закупівлю матеріалів та обладнання ніхто не говорить – їх просто не має. Та ще й підключилася фінансова криза – ціни на матеріали різко підскочили. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів. Зрозуміло, я як директор використаю для цього усі можливі резерви: спонсорські і позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт. Саме на наступний навчальний рік, я, як директор, вже змогла залучити кошти меценатів, а саме, Мудрак О.І. виділить школі 10 тис. грн., Тамарянський І.І. пообіцяв допомогти у придбанні для школи фарби для фасаду школи. У цьому навчальному році багато проблем: до сих пір не вирішено питання з дахом школи, фасадом школи, каналізацією. На жаль, надіятися ні на кого!!! Ми повинні розраховувати тільки на свої сили. І разом з вами, батьками, та усіма не байдужими, ми зможемо створити сприятливі та комфортні умови для навчання та виховання наших діточок у школі.
З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. З грудня 2012 року у школі створена вайфай зона.
У травні 2013 року школа взяла участь у міському конкурсі на кращий спортивний майданчик. Підсумки конкурсу підведені. Школа отримала ІІІ призове місце, наш спортивний майданчик – кращий не тільки в Корабельному районі, але й місті. До конкурсу школа ретельно готувалася. Були задіяні кошти як батьківської громади так і позабюджетні кошти. Підтримувати майданчик у порядку допомагають і залучені кошти з проекту «Воркаут», але слова вдячності хочу сказати усьому обслуговуючому та технічному персоналу, які допомогли у підготовки майданчику до конкурсу.
До управління справами школи залучені батьки. У школі діє рада, в кожному класі є батьківські комітети. Головою шкільної ради є Бондар Тетяна Петрівна. Вона є учасником педагогічних рад. Бере участь у шкільних рейдах, запрошується на відкриті заходи та уроки. Члени шкільної ради є ініціаторами цікавих справ, які проходять у школі та за її межами. На засіданнях шкільної ради затверджується робочий навчальний план школи, розглядається питання навчання та оздоровлення учнів, ремонту школи та багато інш. Саме наша співпраця є запорукою функціонування і розвитку нашої школи. Велике спасибі вам, батьки, за взаєморозуміння та підтримку, як моральну так і матеріальну.
Вчителі та батьки тісно співпрацюють між собою під час всього навчально-виховного процесу. Весь досвід спільної роботи школи та батьківського комітету я вирішила узагальнити. Сьогодні я, як директор, не уявляю своєї роботи без вас, батьків. Тому систематизувала весь матеріал, всі здобутки нашої спільної праці висвітлила у збірці на конкурс «Директор ХХІ століття». Результати цього конкурсу будуть відомі у грудні 2013 року. Сподіваємось, що наш досвід роботи стане корисним для банатко навчальних закладів та конкурсне журі гідно оцінить наш досвід.
Керівник навчального закладу повинен ефективно управляти педагогічним колективом. Ставити професійну мету - об’єднувати людей. Підтримувати їхню ініціативу. Вдосконалювати свою майстерність. В цьому мені допомагають і представники міського відділу освіти, а саме: начальник управління освіти Деркач Г.І., начальник відділу координації діяльності ЗНЗ Макаренко Наталя Степанівна, інспектор відділу освіти Колінко О.А., головний спеціаліст, регіональний інспектор управління освіти Калініченко Тетяна Евгенівна та інш.
Стиль керівницва нашою школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Я, як директор школи, у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.
Проблема створення позитивного іміджу навчального закладу досить актуальна. Над цим працює весь педагогічнимй колектив, учні школи.
Як посадова особа, я розглядаю звернення громадян, в основному це усні звернення батьків. Намагаюся всі питання розглянути обєктивно і по можливості надати допомогу. Відвідую батьківські збори, засідання батьківських комітетів, свята, які проводяться в класах (вся ця робота висвітлюється на сторінках інтернет видань району, міста, управління освіти та на шкільному сайті). Я хочу висловити свою подяку батькам, педагогічному та технічному колективу, за тісну і злагоджену співпрацю. Я вдчуваю велику відповідальність за результати своєї роботи.
Не дивлячись на те, що у нас є багато проблем, які необхідно вирішувати, хочу сказати, що ми не заблукаємо серед негараздів, тому що маємо в своєму колективі досвідчених професіоналів.
І педагоги, і учні, і батьки люблять свою школу. Цінують її традиції, звичаї. Але ми не повинні заплющувати очі на недоліки, потрібно бачити те хороше, що є і може бути в нашій школі. Ми повинні докласти всіх зусиль, щоб легко, радісно і творчо працювалося нам всім разом.
Є ще багато задумів, творчих знахідок, які потребують впровадження, планів – і все це буде направлено на допомогу маленькій, залежній від багатьох обставин людині, розвинути її потенційні можливості, природні права на життя, працю і щастя.
Плекаємо надію, що разом ми зможемо досягти намічених завдань і хай щастить нам всім в цьому. І нехай рідна школа № 29 стане справжньою школою радості.
Бажаю Вам усім хороших і щирих дітей, доброго літнього відпочинку, і всім здоров’я. Дякую за увагу!
Кiлькiсть переглядiв: 4

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2017 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031