• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Литовсько-український проект «Інтегральне лідерство в освіті»

Литовсько-український проект «Інтегральне лідерство в освіті» змінює на краще не тільки освіту в Україні, а й життя людей!
Вчителі Миколаївської школи І-ІІІ ступенів № 29 переконались в цьому на власному досвіді, розпочавши роботу над проектом «Школа щастя».

Фото Елены Бахмутовой.

Сьогоднішнє святкування Дня вчителя принесло багато інсайтів головний з яких у тому, що формування цінностей, сильних рис характеру, чеснот і емоційного інтелекту найважливіше завдання вчителя. Знання теж дуже важливі, але без сформованих в людині цінностей вони навряд чи принесуть комусь користь і зроблять людину щасливою.

Фото Елены Бахмутовой.

Кожен день вчительський колектив школи працює для того, щоб наші учні і батьки були щасливими, щоб очі дітей сяяли усмішками і розумінням того, що світ належить їм. Ми щиро прагнемо, щоб наші школярі ставали Людьми, які керуються у своєму житті справжніми цінностями, не зупинялись, а розвивали свої вміння і таланти. Кожен з вчителів нашої школи докладає максимум зусиль, щоб діти відчували - вони не пасивні глядачі, а важлива частина майбутнього прекрасної держави України, вони можуть ВСЕ!!!

Фото Елены Бахмутовой.

Один з яскравих прикладів - учень 7 класу Дмитро Гінда. Мрійник і веселун, він впевнено крокує до успіху і підкорення власних вершин. Участь у літньому таборі «Штурмани майбутнього», в рамках литовсько-українського проекту «Інтегральне лідерство в освіті», перетворила прекрасного танцюриста на керівника шкільного гуртка відеоблогерів і неперевершеного актора, чий талант ми мали змогу побачити під час сьогоднішньої постановки. І це тільки початок! Попереду нові звершення!

Фото Елены Бахмутовой.




Вчителі Миколаївської ЗОШ № 29 пройшли навчання у Інтегральній Школі

Літо - чудова пора року. Розквітає природа, життя буяє, змінюється і перетворює все навколо себе на краще.
Вчителі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 теж змінюються, наповнюючи себе знаннями і безцінним досвідом тренерів, коучів і психологів літньої школи «Інтегральне лідерство в освіті».

Фото Елены Скороход.

З 11 по 21 липня директор школи Лариса Грицюк, вчитель початкових класів Любов Рідкоборода і практичний психолог Олена Скорохід навчались, змінювали свій світогляд і погляди на систему освіти.
Метою навчання було палке і нестримне бажання оновлювати сьогоднішній освітній простір і впевнено будувати Нову українську школу.

Фото Ларисы Грицюк.

У день приїзду, 11 липня, організатор Інтегральної Школи Катерина Ясько представила програму десятиденного навчання, тренерів Проекту і розповіла про позитивну освіту.

Фото Ларисы Грицюк.

Разом із бізнес-тренером Сергієм Чумачєнко учасники Програми провели рефлексію за підсумками першого етапу проекту - "Емпатія як основа педагогіки партнерства. Навички ХХІ століття. Емоційний інтелект, усвідомлене викладання та інновації в освіті".
Цілком включитись у навчальну діяльність допоміг тренер з практики самоусвідомлення (Mindfulness) Олександр Росс-Джонсон, який презентував чудову вправу для розвитку уважності «Стопи» і поглибив наші знання з основ нейропсихології.
Прекрасним завершенням першого дня стало феєричне дійство з арт-терапевтом і психологом Мариною Востровою - створення командою Проекту мандали.

Фото Елены Скороход.

Кожен наступний день Інтегральної Школи був сповнений важливих знань, інструментів зміни і розвитку школи та емоцій.
Ранок починався з очищення свідомості і підготовки тіла до активного сприйняття інформації з допомогою йоги. Наш тренер з йоги Ігор Ковальов дуже професійно допомагав знайти баланс душі і тіла, який сприяв бадьорості під час всього навчання.

Фото Ларисы Грицюк.

Декілька днів ми мали чудову можливість спілкуватися з Евою Рамбала, відшліфовуючи практику ненасильницького спілкування.
Тренер і коуч Анатолій Баляєв у доступній формі розповів про Інтегральну теорію, спіральну динаміку і модель еволюції людських систем. Його меседжі були важливими, прогресивними і наштовхували на думку, що зріла особистість, сформована на цінностях, завжди прагне зробити кроки для розвитку інших. "Творіть смисли, людина тлінна, а смисли - ні!" - наголошував Анатолій.

Фото Ларисы Грицюк.

Ліна Стригіна розповіла про цінності, бачення і стратегії школи в умовах автономії . Тренер допомогла командам створити проекти змін у школах, над якими вони будуть працювати впроваджуючи знання отримані у Інтегральній Школі.
Ідейним натхненником і душею всього навчання стала чарівна жінка - Ірена Пранскевичютє. Тренер розповіла про місію, візію, стратегію проектів розвитку школи, а головне - дала велику кількість інструментарію, технік та ідей, які зможе впроваджувати педагогічний колектив для утвердження емпатійного спілкування.

Фото Ларисы Грицюк.

Вітаутас Бучюнас зміг надихнути учасників літньої школи на педагогічні звершення розповіддю власної історії про трансформацію себе, еволюцію свого мислення і шлях до найвищих рівнів спіралі за теорією спіральної динаміки. Та головне, що Вітаутас зміг зародити віру в себе і свої сили. Всі побоювання вмить розвіялися після слів:" Потрібно братися за те, до чого не готовий, якщо людина береться за те, до чого готова,- то вона запізнилася!"

Фото Ларисы Грицюк.

Важливим етапом навчання стало створення і деталізація особистих проектів змін у школах разом з Ростиславом Борщем. Йому вдалося допомогти учасникам чітко вибудувати всі кроки, які потрібні для сталих системних змін у освітніх закладах.
Арт-терапія з Мариною Востровою і танцювальна терапія з Альоною Гавриленко допомогли нам розкрити нові грані себе і знайти таку необхідну внутрішню силу для змін у освітній системі. Цю силу кожен із нас привіз додому разом з частиною мандали, закладеної у перший день і розібраної учасниками по завершенню навчання.

Фото Ларисы Грицюк.

Вчителі Миколаївської загальноосвітньої школи № 29 щиро вдячні організаторам Проекту, чудовій країні, яка підтримує Україну - Литві і особисто Катерині Ясько за грандіозну кількість знань, досвіду і нестандартний підхід до навчання педагогів. Ви робите велику справу - змінюєте освіту України у бік інтеграції, гармонії, емпатійності. Зміна освіти сьогодні - це можливість будувати майбутнє про яке ми всі мріємо. Ми віримо у те, що сьогодні, як ніколи потрібно вміти об'єднувати людей навколо найголовніших цінностей. Лише єднання, взаємодопомога, співпереживання і цінності можуть бути гарантом того, що людство не зникне, як доісторичні племена, а буде щасливо жити на планеті з назвою Земля.



Миколаївська школа № 29 стала учасницею литовсько-українського проекту «Інтегральне лідерство в освіті»



Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 вже не один рік є активною учасницею багатьох Всеукраїнських і міжнародних проектів, які направлені на розвиток демократичного, толерантного, емпатійного покоління молоді. Для нашого педагогічного колективу це дуже важливо, оскільки ми знаємо, що зміни у державі повинні починатись з освіти. Саме вчителі навчають і виховують тих, хто через невеликий проміжок часу буде займати керівні посади і розвивати Україну.

Концепція Нової української школи кардинально змінює погляди на учня і компетентності, якими він (вона) повинні володіти. Підбираючи ефективні інструменти розвитку цих компетентностей ми дізнались про відбір в литовсько-український проект «Інтегральне лідерство в освіті» і зрозуміли, що саме він допоможе нам створити ґрунтовну базу методик для розвитку і розширить наші знання про виховання успішного випускника.

Фото Ларисы Грицюк.

Метою проекту є підвищення рівня якості освітнього простору і навчального процесу в Україні через виховання та розвиток інтегральних лідерів і агентів змін серед учасників/учасниць освітнього середовища (освітян та дітей), сприяння розвитку емоційного інтелекту та емпатії, діалогу та взаєморозуміння серед молоді та поширення ідей емпатійного та усвідомленого навчання, вчителювання і педагогіки партнерства серед учасників/учасниць системи освіти в Україні.

Фото Міжнародний інститут інтегрального розвитку - IIID.

Для участі у відбірковому етапі Проекту директор школи Лариса Анатоліївна Грицюк і вчителі закладу заповнили анкети у яких детально описали, якою вони бачать Нову українську школу і її випускника, і який внесок кожен з них може зробити задля змін в українській освіті.

Для реалізації Проекту було вибрано шість шкіл із чотирьох регіонів України, а також освітяни, активні представники освітнього простору країни (вчителі, працівники управління освіти, керівники освітній громадських організацій).
Відбір дітей-учасників Проекту був здійснений за мотиваційними відео.
14 червня, у Харкові, команда нашої школи розпочала роботу в рамках Проекту з участі у тренінгах, до яких були залучені найкращі тренери з різних країн світу.
Організатор Проекту Катерина Ясько, привітала всіх учасників з початком плідної співпраці і наголосила, що основними принципами роботи є партнерство, чесність та відповідальність.

Ева Рамбала, сертифікований тренер з ненасильницького спілкування з Угорщини, ПранджалаДас, директор міжнародної школи в Дубаї, Сергій Чумаченко, досвідчений тренер та коуч, Катерина Ясько, освітолог і психолог, та Марина Вострова, арт-коуч та психолог Проекту, подарували нам за п’ять навчальних днів не тільки велику кількість знань, а й повністю змінили наш погляд на освіту і власне життя.
Пранджала Дас є директором приватної школи в Арабських Еміратах (Дубаї), вона збудувала школу щастя. Учасникам тренынгу Пранджала розповіла про управлінські виклики в освіті 21-го століття, як не дозволяти зовнішнім чинникам впливати на наш самоконтроль та врівноваженість, а також продемонструвала якою має бути освіта в ХХІ столітті, щоб наші діти виросли щасливими, впевненими в собі, креативними, толерантними, комунікабельними, успішними людьми з умінням критично мислити.
Відчути занурення в практику методу ненасильницького спілкування (ННС) допомогла ЕваРамбала. Вона навчила нас бачити у кожній конфліктній ситуації потенціал і можливість для особистісного зростання і покращення стосунків з близькими. Розповіла про мистецтво, якому можна навчитись, говорячи мовою серця, мовою ненасильницького спілкування. Також, ми мали змогу опрацювати через особисті ситуації 4 компоненти ННС:без оціночне спостереження, визнання почуттів, визначення потреб, висловлювання прохань.
Сергій Чумаченко, використовуючи цікаві і креативні вправи, кожного вечора і зранку допомагав нам відрефлексувати все, що ми дізналися за день. А Марина Вострова стала для учасників справжньою чарівною паличкою, оскільки її психологічні вправи допомогли поєднати всі отримані знання у єдине ціле.
Сьогодні весь колектив школи № 29 безмежно вдячний організаторам за те, що з нами у Проекті працюють найкращі тренери з різних країн світу, які допомогли нам усвідомити, що емпатія — це основа педагогіки партнерства, розвиток емоційного інтелекту і практика ненасильницького спілкування те єдине, що зможе змінити сьогоднішню ситуацію у нашій країні на краще, трансформаційне лідерство — це вимога сьогодення, а інтегральна психологія та Спіральна Динаміка — ключі до розуміння викликів, які готує нам майбутнє, практика самоусвідомлення та уважності краще за будь-які методи допомагає зосередитись на найважливішому, а арт-терапія робить внутрішній світ людини більш зрозумілим для сприйняття, ну і головне, що стратегічне планування в освітньому просторі можливе і вкрай необхідне Новій українській школі.
Обіцяємо і надалі докладати усіх зусиль для плідної співпраці. З радістю чекаємо нової зустрічі з Вами!

Команда учасників Проекту Миколаївської ЗОШ №29: Грицюк Лариса Анатоліївна, директор школи, Скорохід Олена Валентинівна, практичний психолог , Рідкоборода Любов Вікторівна, вчитель початкових класів

Кiлькiсть переглядiв: 372

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Липень 2018 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031