Дебати на уроках фізики

2016-09-19

Проет «Молодь і дебати» зацікавив і учнів і вчителів. Багато з педагогів вже використовують форму дебатів на своїх уроках.
Вчитель фізики і природознавства Світлана Вікторівна Братошевська разом з учнями Максимом Гайченко, Михайлом Раковим, Анатолієм Сєрьогіним і Павлом Шевчуком спробували дебатувати на тему: «Чи потрібно школі перейти на альтернативний вид палива?».

/Files/images/14364844_325302584489546_5106746931791092897_n.jpg

Учні настільки захопились темою, що вивчили всі її аспекти, ґрунтовно підготувавшись до дебатів. Обговорювали питання з боку: ефективності, екологічності, матеріальної затратності та загальної вигідності.

/Files/images/14333111_325302497822888_2799615947867878382_n.jpg

Цікаві факти і нетипові думки викликали у журі позитивні відгуки про роботу дебатерів.

/Files/images/14390617_325302504489554_1051230204723780289_n.jpg

Учні погодились, що дебати – це прекрасна можливість розвиватись, вдосконалювати свої знання для ствердження особистості.

/Files/images/14358874_325302494489555_3347666913148940806_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 156

Коментарi