• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Школярам дали змогу відчути себе відповідальними та "дорослими"

Школярам дали змогу відчути себе відповідальними та "дорослими"

2013-11-21

Школярам дали змогу відчути себе відповідальними та "дорослими"

Щороку в кожній школі особливу увагу приділяють учням 5-го класу. Це вже не першачки — за чотири роки початкової школи вони подорослішали, багато довідалися нового, багато чого навчилися.
Тепер у них нові вчителі, предмети – загалом вражень вистачає!

Для усвідомлення школярами відповідальності та "дорослості" традиційним стало свято «Посвята у п'ятикласники».

На початку листопада 2013 року відбулося таке свято і у Миколаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів №29. Підготовка та проведення заходу мали на меті сприяти подальшому формуванню почуття гордості школярів за свою належність до шкільної родини, створенню комфортних умов для розвитку творчих здібностей дітей, вихованню почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах.

На свято завітали батьки, учителі, гості. З вітальним словом до п'ятикласників звернулася і директор школи – Грицюк Лариса Анатоліївна.

Діти брали активну участь у цікавих конкурсах та відзначилися в них («Ерудит» - Козуліна Даша, Кириченко Даша, Трешнюк Даша; «Розгадайка» - Бондар Рената, Гандибул Мар'яна, Ососков Андрій; «Умілі ручки», «Цікава математика», «Попелюшка», «Ану розшифруй!», «Наш портрет» -
всі учні 5-го класу).

Школярі показали, які вони талановиті й розумні, швидкі й спритні. В рубриці «Аукціон талантів» учніПеліпас Софія, Рибалко Олександр, Сухотько Владислав, Правосудько Дмитро, Канунова Аліна, Андрєєва Катерина розповіли про свої захоплення, показали вміння декламувати вірші. Дівчата заспівали сучасну пісню.

Урочистим завершенням заходу стало вручення «Посвідчень п'ятикласника». Діти довели, що до дружньої родини учнів середньої ланки Миколаївської школи №29 входять розумні, талановиті й винахідливі учні.

За матеріалами класного керівника 5-го класу

Юлії Олександрівни Мосорко

Кiлькiсть переглядiв: 60

Коментарi