• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Миколаївська школа № 29 стала учасницею литовсько-українського проекту «Інтегральне лідерство в освіті»

Миколаївська школа № 29 стала учасницею литовсько-українського проекту «Інтегральне лідерство в освіті»

2017-06-20

Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 вже не один рік є активною учасницею багатьох Всеукраїнських і міжнародних проектів, які направлені на розвиток демократичного, толерантного, емпатійного покоління молоді. Для нашого педагогічного колективу це дуже важливо, оскільки ми знаємо, що зміни у державі повинні починатись з освіти. Саме вчителі навчають і виховують тих, хто через невеликий проміжок часу буде займати керівні посади і розвивати Україну.

Концепція Нової української школи кардинально змінює погляди на учня і компетентності, якими він (вона) повинні володіти. Підбираючи ефективні інструменти розвитку цих компетентностей ми дізнались про відбір в литовсько-український проект «Інтегральне лідерство в освіті» і зрозуміли, що саме він допоможе нам створити ґрунтовну базу методик для розвитку і розширить наші знання про виховання успішного випускника.

Фото Ларисы Грицюк.

Метою проекту є підвищення рівня якості освітнього простору і навчального процесу в Україні через виховання та розвиток інтегральних лідерів і агентів змін серед учасників/учасниць освітнього середовища (освітян та дітей), сприяння розвитку емоційного інтелекту та емпатії, діалогу та взаєморозуміння серед молоді та поширення ідей емпатійного та усвідомленого навчання, вчителювання і педагогіки партнерства серед учасників/учасниць системи освіти в Україні.

Фото Міжнародний інститут інтегрального розвитку - IIID.

Для участі у відбірковому етапі Проекту директор школи Лариса Анатоліївна Грицюк і вчителі закладу заповнили анкети у яких детально описали, якою вони бачать Нову українську школу і її випускника, і який внесок кожен з них може зробити задля змін в українській освіті.

Фото Ларисы Грицюк.

Для реалізації Проекту було вибрано шість шкіл із чотирьох регіонів України, а також освітяни, активні представники освітнього простору країни (вчителі, працівники управління освіти, керівники освітній громадських організацій).
Відбір дітей-учасників Проекту був здійснений за мотиваційними відео.

Фото Ларисы Грицюк.

14 червня, у Харкові, команда нашої школи розпочала роботу в рамках Проекту з участі у тренінгах, до яких були залучені найкращі тренери з різних країн світу.
Організатор Проекту Катерина Ясько, привітала всіх учасників з початком плідної співпраці і наголосила, що основними принципами роботи є партнерство, чесність та відповідальність.

Фото Елены Скороход.

Ева Рамбала, сертифікований тренер з ненасильницького спілкування з Угорщини, ПранджалаДас, директор міжнародної школи в Дубаї, Сергій Чумаченко, досвідчений тренер та коуч, Катерина Ясько, освітолог і психолог, та Марина Вострова, арт-коуч та психолог Проекту, подарували нам за п’ять навчальних днів не тільки велику кількість знань, а й повністю змінили наш погляд на освіту і власне життя.
Пранджала Дас є директором приватної школи в Арабських Еміратах (Дубаї), вона збудувала школу щастя. Учасникам тренынгу Пранджала розповіла про управлінські виклики в освіті 21-го століття, як не дозволяти зовнішнім чинникам впливати на наш самоконтроль та врівноваженість, а також продемонструвала якою має бути освіта в ХХІ столітті, щоб наші діти виросли щасливими, впевненими в собі, креативними, толерантними, комунікабельними, успішними людьми з умінням критично мислити.
Відчути занурення в практику методу ненасильницького спілкування (ННС) допомогла ЕваРамбала. Вона навчила нас бачити у кожній конфліктній ситуації потенціал і можливість для особистісного зростання і покращення стосунків з близькими. Розповіла про мистецтво, якому можна навчитись, говорячи мовою серця, мовою ненасильницького спілкування. Також, ми мали змогу опрацювати через особисті ситуації 4 компоненти ННС:без оціночне спостереження, визнання почуттів, визначення потреб, висловлювання прохань.
Сергій Чумаченко, використовуючи цікаві і креативні вправи, кожного вечора і зранку допомагав нам відрефлексувати все, що ми дізналися за день. А Марина Вострова стала для учасників справжньою чарівною паличкою, оскільки її психологічні вправи допомогли поєднати всі отримані знання у єдине ціле.
Сьогодні весь колектив школи № 29 безмежно вдячний організаторам за те, що з нами у Проекті працюють найкращі тренери з різних країн світу, які допомогли нам усвідомити, що емпатія — це основа педагогіки партнерства, розвиток емоційного інтелекту і практика ненасильницького спілкування те єдине, що зможе змінити сьогоднішню ситуацію у нашій країні на краще, трансформаційне лідерство — це вимога сьогодення, а інтегральна психологія та Спіральна Динаміка — ключі до розуміння викликів, які готує нам майбутнє, практика самоусвідомлення та уважності краще за будь-які методи допомагає зосередитись на найважливішому, а арт-терапія робить внутрішній світ людини більш зрозумілим для сприйняття, ну і головне, що стратегічне планування в освітньому просторі можливе і вкрай необхідне Новій українській школі.
Обіцяємо і надалі докладати усіх зусиль для плідної співпраці. З радістю чекаємо нової зустрічі з Вами!

Команда учасників Проекту Миколаївської ЗОШ №29: Грицюк Лариса Анатоліївна, директор школи, Скорохід Олена Валентинівна, практичний психолог , Рідкоборода Любов Вікторівна, вчитель початкових класів

Кiлькiсть переглядiв: 183

Коментарi