• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Проект "Молодь дебатує"

Сторінками проекту «Молодь дебатує» у Миколаївській загальноосвітній школі № 29…

Завершується 2016 рік, незабаром новорічні свята, кожна людина підводить підсумки року, пригадує все, що справдилось, розмірковує про те, що попереду.
Ось і наша школа підводить підсумки року, який минає. Багато зроблено, є чим пишатися і одним з таких здобутків стала участь в україно-німецькому проекті «Молодь дебатує». Наші учні стали півфіналістами проекту, отримали прекрасний досвід дебатування, змінили свої погляди на багато речей, а деякі змінили своє життя.
Сьогодні нам приємно пригадувати довгий, але цікавий шлях до півфіналу, ділитись спогадами про те, як стартував проект.

/Files/images/P61211-123545.jpg


Проект «Молодь дебатує» реалізований в партнерстві EdCamp Ukraine і Sonnenberg Kreise e.V. і проводиться в Україні за програмою сприяння громадянському суспільству за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ ФРН та методичної підтримки Jugend debattiert.

/Files/images/15390649_563858357153892_3903772934796953277_n.jpg

Керівництво проектом «Молодь дебатує» здійснювала Віола фон Крамон, а його координатором виступила Ольга Пішель, за підтримки Олександра Елькіна (EdCamp Ukraine).
Метою проекту стало - розвиток політичної культури, залучення сучасної молоді до активної участі у політичному житті країни.

/Files/images/P61211-122148.jpg

При детальному знайомстві з проектом, здивував і зацікавив його новий формат: проект націлено не на культивацію суперництва, практику роз’єднання між школярами, а на набуття навичок командної роботи, практики колективної взаємодії, вміння молоді відстоювати свою точку зору з різних питань та приймати спільні рішення, бути відповідальними за результати і за майбутнє країни.

/Files/images/P61210-125346.jpg

Вчителі, батьки, учні школи, прагнуть щоб наш заклад був гарантом демократії, розвивав політичну компетентність учнів, яка вкрай необхідна на сучасному етапі становлення України. Тому, познайомившись з можливостями, які дає проект «Молодь дебатує» дітям, ми вирішили, що він саме для нас.
А починалось все з анкети, бажання розвиватись, змінювати на краще простір навколо себе і великої мотивації.
У червні 2016 року делегація вчителів із України відвідала Німеччину. Там для педагогів були створені всі умови для успішного опанування дебатної методики «Jugend debattiert». Програма візиту до Німеччини була дуже насиченою. Семінари проводились групою тренерів фонду Херті: Яною Григанською, Іриною Авдєєвою, Антанасом Грималаускасом.

/Files/images/14233009_321948901491581_3176999700520137364_n.jpg

Педагоги знайомилися з правилами проведення дебатів, методики проведення дебатів відпрацьовували на собі.

/Files/images/14264805_321948914824913_8427148534206076354_n.jpg

Повернувшись до Миколаєва, мною була презентована методика «Jugend debattiert» батьківському, учнівському і педагогічному колективам. Увага була акцентована на особливості реалізації проекту у школі і його значенні для розвитку демократії у закладі.

/Files/images/14344158_321977391488732_583280720221409278_n.jpg

Педагоги і батьки зійшлись на думці про необхідність формування людини з інноваційним типом мислення і інноваційною культурою, з розвинутими комунікативними навичками, саме в цьому нам допоможе проект “Молодь дебатує”.

/Files/images/14237746_321977238155414_434489075132800710_n.jpg

З вересня у школі проводилися тренінги для учнів, що мали на меті підготувати школярів до участі в українсько-німецькому проекті «Молодь дебатує” і дебатів, які будуть проводитись в ході проекту. Учні знайомились з правилами дебатів, обговорювали найбільш цікаві і актуальні теми виступів, акцентувалась увагу на структурі дебатів і важливості додержання таймінгу роботи.

/Files/images/14358722_323881777964960_1745407028694618396_n.jpg

Учні вчилися обирати теми для дебатів, серед них були такі: “Чи потрібні в Україні чемпіонати з футболу?”, “Чи потрібно дотримуватись здорового способу життя?”, “Чи потрібно задавати учням домашні завдання?”, “Чи потрібна шкільна форма?”, “Чи потрібно займатися спортом усім?”, “Чи потрібно проводити Євробачення в Києві, а не в Миколаєві?”, дуже зацікавила тема з питання енергоефективності “Що краще для школи – вугільне опалення чи альтернативні види опалення?”. Учні 11 класу дебатували на тему: «Чи потрібно дозволити аборти для неповнолітніх дівчат?», а 9-класники: «Чи потрібно звичайні шкільні підручники замінити на електронні?», «Чи вважаєте Ви реформу поліції вдалою?».

/Files/images/14330097_325323547820783_3586458505697777806_n.jpg

Проет «Молодь і дебати» зацікавив і учнів, і вчителів. Багато з педагогів вже використовують форму дебатів на своїх уроках.
Вчитель фізики і природознавства Світлана Вікторівна Братошевська разом з учнями Максимом Гайченко, Михайлом Раковим, Анатолієм Сєрьогіним і Павлом Шевчуком дебатували на тему: «Чи потрібно школі перейти на альтернативний вид палива?».

/Files/images/14364844_325302584489546_5106746931791092897_n.jpg

Під час дебатів ми зрозуміли, що це насамперед метод безконфліктного вирішення проблем, навчання демократичних процедур і толерантності, соціалізації молоді.
20 вересня 2016 року в рамках українсько-німецького проекту «Молодь і дебати» до Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 завітали його керівники Віола фон Крамон-Таубадель (депутатка Бундестагу, речниця з питань зовнішніх зв’язків ЄС) і Ольга Пішель (волонтерка, економістка, керуюча партнерка консалтингової організації) – представники з Німеччини. Вони приїхали, щоб поспілкуватись з учнями і надати допомогу дітям та вчителям в організації роботи по реалізації проекту. В школі відбувся діалог у формі “круглого столу” між учнями 7-11 класів, вчителями і організаторами проекту. Діти мали можливість задати питання не тільки щодо мети, завдань і самого проекту, а й змогли дізнатись про життя і навчання школярів.

/Files/images/27204953.jpg

8 листопада, нарешті відбувся шкільний етап дебатів. Дебатувало чотири команди на теми: "Чи потрібно вводити смертну кару в Україні?" (9 клас), "Чи потрібно заборонити робити аборти неповнолітнім дівчатам?" (10 клас), "Чи потрібно в Україні дозволити евтаназію?" (11 клас), "Чи можна вважати роль батьків вирішальною у виборі професії?" (10-11 клас). Глядачами дебатів стали учні 7-11 класів.
Оцінювали дебатерів команда суддів: вчитель історії та правознавства Мороз Євген Олександрович, заступник директора з виховної роботи Силкіна Анна Василівна, практичний психолог школи Скорохід Олена Валентинівна.
Суддівська команда обрала 4 переможців шкільного етапу дебатів, які представили заклад на регіональному етапі під час змагань з Миколаївською ЗОШ № 22, який відбувся на базі Науково-методичного центру 25.11.16 .
Переможцями і переможницями шкільних дебатів стали: Іван Тютюнник, Роман Мальований, Аміна Авдалієва, Віолєтта Гелета.

/Files/images/деб6.jpg

Темою регіонального етапу дебатів було вибрано важливе і невирішене в нашому місті на сьогодні питання: "Чи потрібно покладати відповідальність за проблему із бродячими собаками тільки на місцеву владу?".
Серйозна тема потребувала ґрунтовної підготовки і для більш детального опрацювання в школу були запрошені представники організацій, які займаються вирішенням проблеми бродячих собак у місті – це ЗОО «Фєнікс» і КП «Центр захисту тварин».

/Files/images/зоо1.JPG

Галущєнко Ельміра, волонтер ЗОО «Фєнікс» (об’єднання волонтерів, які відловлюють, лікують, знаходять хазяїв безпритульним собакам), розповіла про особливості роботи волонтерської організації, роботу гарячої лінії, лікування і знаходження домівок для тварин, ознайомила учнів із законодавчою базою, якою керується зоозахисна організація.
Представниця Миколаївського КП «Центр захисту тварин» розповіла про обов’язки, які виконує структура, складності у роботі і співпрацю з небайдужими до проблеми безпритульних собак людьми.
Завдяки інформативним і цікавим відповідям представниць ЗОО «Фєнікс» і КП «Центр захисту тварин» учні дізнались велику кількість інформації, яка була використана під час дебатів між нашою і 22 школою.
В регіональних дебатах, які пройшли 25 листопада, взяли участь 8 учнів і учениць двох навчальних закладів м. Миколаєва - ЗОШ № 29 та СЗОШ № 22.

/Files/images/деб5.jpg

Від нашої школи приймали участь четверо учнів 10 і 11 класів: Тютюнник Іван, Авдалієва Аміна, Мальований Роман і Гелета Віолетта.
На захід були запрошені представники міської влади і Агенція розвитку Миколаєва.
Школярі продемонстрували значну ерудицію, обізнаність і поінформованість у проблемі з якої дебатували. Запропонували ефективні шляхи вирішення проблеми у місті.

/Files/images/деб7.jpg

Оцінювало учнів поважне журі: Володимир Михайлович Заєць (експерт з методики дебатів, вчитель німецької мови Миколаївської ЗОШ № 1), Лариса Миколаївна Майборода (методист НМЦ з історії), Гращєнкова Ірина Олександрівна (заслужений вчитель України, вчитель правознавства Миколаївського юридичного ліцею).
За результатами двох дебатів, у півфіналі, який відбувся в Харкові, Миколаїв представляли Тютюнник Іван і Гелета Віолетта.

/Files/images/деб8.jpg

8 грудня команда учнів школи № 29 відправилась до Харкова для участі у півфіналі проекту «Молодь дебатує». Розмістившись у готелі «Мир», учні старанно готувались дебатувати, шукаючи все нові і нові аргументи в захист позицій ПРО і КОНТРА.
Півфінал відбувся 10 грудня 2016 року. 16 кращих учнів з чотирьох областей України, які стали переможцями дебатів у своїх регіонах, змагались в умінні дебатувати на тему: «Чи потрібно ввести сортування побутового сміття з 2018 року?» і відстоювали позиції розподілені жеребкуванням.
Тютюнник Іван і Гелета Віолетта, хоч і не увійшли в четвірку фіналістів, але гідно представили Миколаївщину у змаганнях. Організатор заходу Олександр Елькін і членкиня журі, фіналістка міжнародного турніру дебатів «Jugend debattiert», Яна Григанская відмітили ерудованість і гарну підготовку учнів і побажали школярам продовжувати рости і розвиватись, як дебатантам. Олександр Елькін відзначив виступ Івана Тютюнника: "Нам було дуже важко визначити переможця цих дебатів. Виступ був цікавим і багатогранним».
Фінал дебатів відбувся 11 грудня. Цікаво було спостерігати за презентацією не легкої, але дуже актуальної для учнів теми: «Чи потрібно запровадити 12-річну освіту в Україні з 2018 року?».
Під час фіналу виступили організатори дебатів.
Депутат Бундестагу 17-го скликання, експерт з питань демократизації в Україні і зовнішніх зв'язків ЄС Віола фон Крамон зауважила:
- Ми вдячні творцеві унікальної методики «Jugend debattiert» пану Кемманну за те, що він погодився - вперше - використовувати його методику за межами німецькомовного середовища. Для молодих українців особливо важливо вміти дискутувати на рідній мові.
В Україні офіційною метою організаторів є сприяння розвитку критичного мислення у молодих українців і залучення їх до вирішення соціально важливих питань. Це - необхідна складова для розвитку демократії в країні. Але співорганізатор проекту, радник міністра освіти і науки, натхненник руху EdCamp Ukraine Олександр Елькін вважає, що це лише частина того, що дає проект учасникам:
- Він дає найдорожче для молоді - досвід, за який часто доводиться платити. У нас він набувається в атмосфері взаємної поваги та підтримки. Тут є дружба і співпраця, які народжуються між людьми, однодумцями, школами з різних регіонів країни. Проект завершився, але зв'язки залишаються. І тут є можливість бути почутими, можливість, яку, на жаль, молоді люди отримують нечасто.
Учні відмітили величезний позитив, який дають дебати. За словами дітей, дебати – це можливість розвиватись, рости і знаходити себе.
Учасники дебатів повернулись в Миколаїв з твердим наміром продовжити проект «Молодь дебатує» в школі. Ми впевнені, що через кілька років наші учні стануть особистостями, які не тільки приймають ефективні управлінські рішення, відповідально ставляться до свого життя і долі країни, а й допомагають змінити Україну на краще.
Весь колектив Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 – вчителі, батьки, учні висловлюють велику подяку організаторам проекту «Молодь дебатує» Віолі фон Крамон, Ользі Пішель, Олександру Елькіну, Олені Малаховій за небайдуже ставлення до проблем освіти в Україні, розуміння непересічної важливості виховання майбутнього нашої держави. А особисто від нас, учасників і координаторів проекту «Молодь дебатує» у школі № 29, Лариси Грицюк і Олени Скорохід, дякуємо за прекрасну мотивацію до роботи і перебудови освітнього середовища, досвід, який ми отримали в ході проекту змінив не тільки дітей, а і нас, він є цінним дороговказом до формування нової української школи. Ми будуємо спільноту відповідального вчительства, батьківства і учнівства!

Директор МЗОШ № 29 Лариса Грицюк і практичний психолог Олена Скорохід




Відеоролик створений ЗОШ №29 про дебати 25.10. 2016 року




Учні нашої школи здобули перемогу у регіональному турнірі дебатів за проектом "Молодь дебатує"

25 листопада в Миколаївському науково-методичному центрі відбувся регіональний етап проекту "Молодь дебатує".

/Files/images/деб7.jpg

В турнірі взяли участь 8 учнів/-ениць двох навчальних закладів м. Миколаєва - ЗОШ № 29 та ЗОШ № 22.

/Files/images/деб3.jpg

Темою дебатів стало важливе і невирішене в нашому місті на сьогодні питання: "Чи потрібно покладати відповідальність за проблему із бродячими собаками тільки на місцеву владу?"

/Files/images/деб1.jpg

В дебатах від нашої школи приймали участь четверо учнів 10 і 11 класів: Тютюнник Іван, Авдалієва Аміна, Мальований Роман і Гелета Віолетта.

/Files/images/деб4.jpg

Школярі продемонстрували значну ерудицію і обізнаність у проблемі з якої дебатували.

/Files/images/деб2.jpg

Оцінювало учнів поважне журі: Володимир Михайлович Заєць (експерт з методики дебатів, вчитель німецької мови Миколаївської ЗОШ № 1), Лариса Миколаївна Майборода (методист НМЦ з історії), Гращєнкова Ірина Олександрівна (заслужений вчитель України, вчитель правознавства Миколаївського юридичного ліцею).

/Files/images/деб6.jpg

За результатами двох дебатів у півфіналі в Харкові Миколаїв представлятимуть: Тютюнник Іван і Гелета Віолетта.

/Files/images/деб8.jpg

Особливу вдячність за небайдужість до долі миколаївської освіти і допомогу в проведенні регіонального етапу проекту "Молодь дебатує" учні і вчителі нашої школи висловлюють директору Миколаївського науково-методичного центру - Тарасовій Ользі Володимирівні і директору Миколаївсього Будинку вчителя - Кухаренко Зої Сафронівні.



Відбувся фінальний турнір дебатів у школі за українсько-німецьким проектом "Молодь дебатує"

Сьогодні, 8 листопада, нарешті відбувся шкільний етап дебатів.

В школі створено 4 команди дебатерів, які дебатували на теми: "Чи потрібно вводити смертну кару в Україні?" (9 клас), "Чи потрібно заборонити робити аборти неповнолітнім дівчатам?" (10 клас), "Чи потрібно в Україні дозволити евтаназію?" (11 клас), "Чи можна вважати роль батьків вирішальною у виборі професії?" (10-11 клас). Глядачами дебатів стали учні 7-11 класів.

/Files/images/дебатери.jpg

Оцінювали дебатерів команда суддів: вчитель історії та правознавства Мороз Євген Олександрович, заступник директора з виховної роботи Силкіна Анна Василівна, практичний психолог школи Скорохід Олена Валентинівна.
Суддівська команда обрала 4 переможців шкільного етапу дебатів, які будуть представляти заклад на регіональному етапі під час змагань з Миколаївською ЗОШ № 22, який відбудеться на базі Науково-методичного центра 25.11.16 о 14.00.
Переможцями стали: Іван Тютюник, Роман Мальований, Аміна Авдалієва, Віолєта Гелета.
За підсумками дебатів слово було надано учасникам. Діти зауважили, що під час виступів позначалось нервове напруження, адже всі дуже переживали, готуючи достатньо серйозні для дебатування теми. Також, деякі учні наголошували на необхідності грунтовної підготовки до підбору аргументів і формування вступної частини, лише маючи достатній багаж знань можна повністю, всебічно розкрити тему.
Попереду в нас складна, але цікава робота, учні готуються до регіонального турніру і фінального змагання у Харкові. Бажаємо успіхів всім дебатерам!



Плідно пройшли сьогоднішні дебати. Дебатували на тему:"Чи потрібна шкільна форма?"

/Files/images/мдс1.JPG

Проробили технічну частину. Працювали над вправою "Естафета питань", під час якої збирали питання до вибраної на дебати теми, які пізніше допоможуть учням краще підготуватись до дебатів. Вправа "Історія по колу" допомогла створювати спільну логічну історію, що дуже корисно для командної роботи. Шліфували структуру промови учасників дебатів у вступній частині. Найважче було дотримуватися таймінгу у вступному раунді, але ми впорались.

/Files/images/мдс2.JPG

Найбільше подобається те, що кожного разу відкриваємо для себе щось нове.

/Files/images/мдс3.JPG




Гостини закордонних керівників українсько-німецького проекту «Молодь і дебати» в ЗОШ №29

20 вересня 2016 року в рамках українсько-німецького проекту «Молодь і дебати» до Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 завітали його керівники Віола фон Крамон-Таубадель (депутатка Бундестагу, речниця з питань зовнішніх зв’язків ЄС) і Ольга Пішель (волонтерка, економістка, керуюча партнерка консалтингової організації).

/Files/images/27204953.jpg

Керівники програми приїхали до школи, щоб поспілкуватись з її учнями і надати допомогу дітям та вчителям в організації роботи по реалізації проекту, мета якого - розвиток політичної культури, залучення сучасної молоді до активної участі у політичному житті країни.
В школі відбувся діалог у формі “круглого столу” між учнями 7-11 класів, вчителями і організаторами проекту з Німеччини.

/Files/images/41286884.jpg

Модератором зустрічі виступила координатор проекту у школі, директор, Лариса Анатоліївна Грицюк. Вона презентувала роботу закладу для гостей і розповіла про досягнення наших учнів та педагогічного колективу.
Діти мали можливість задати питання не тільки щодо мети, завдань і самого проекту, а й змогли дізнатись про життя і навчання школярів в Німеччині.

/Files/images/46963793.jpg

Живий цікавий діалог не псували навіть дощ і сильний вітер, які вирували за вікнами школи.
Найактивнішими учасниками зустрічі були учні 7 класу Гайченко Максим і Раков Михайло, 9 класу - Ульяновський Євген, 10 класу - Гелетта Віола, 11 класу - Тютюник Іван, Єлшина Анастасія, педагоги: Мороз Євген Олександрович - вчитель історії і правознавства, Силкіна Анна Василівна - заступник директора з виховної роботи, Домалєго Марія Михайлівна - вчитель німецької мови.

/Files/images/74397421.jpg

Емоційним і цікавим був виступ заступника директора з навчально-виховної роботи та вчителя фізики Братошевської Світлани Вікторівни, яка розповіла про діяльність у напрямку енергозбереження і енергоефективності на прикладі власного досвіду проектних розробок з учнем 7 класу Гайченко Максимом. Хлопець, під керівництвом Світлани Вікторівни, підготував дослідницьку роботу на тему: «Енергоефективна школа» (на обласний заочний конкурс «Енергія – 2016»), публічний захист якої відбувся 19 вересня для учнівської і вчительської громади у формі дебатів. Основне питання дослідницької роботи, винесене на обговорення, – «Чи потрібно школі перейти на альтернативний вид палива?» керівники проекту з Німеччини відмітили, як вкрай важливе для розвитку закладу і міста в цілому, а також розповіли про досвід роботи з енергозбереження і енергоефективності у Німеччині.

/Files/images/56752112.jpg

Учні дуже довго не відпускали гостей, адже позитивні емоції, отримані від живого спілкування з керівниками проекту і прекрасної німецької мови, нікого не залишили байдужими.
Світлини, зроблені на пам’ять дітьми, ще довго будуть подорожувати соціальними мережами, адже учні школи надзвичайно пишаються, що саме до нашого закладу завітали закордонні гості.
Розпочавши роботу у проекті, ми вже бачимо хороші результати, наші учні стають більш активними, вдосконалюють навички командної роботи, отримують практику колективної взаємодії у нетипових ситуаціях, вміють аргументовано відстоювати свою точку зору з різних питань та приймати спільні рішення. Ми впевнені, що саме такі проекти, як «Молодь дебатує» у подальшому допоможуть сформувати нову генерацію українців – дієву, толерантну, вдумливу, відповідальну за свою діяльність і за майбутнє країни.



Презентація - Структура промови та зв`язки




Всі на дебати!

Завдання школи - виховувати демократичних громадян, які не бояться, вміють і хочуть висловлювати свою думку, відстоюючи права і свободи людини.

/Files/images/14358813_325323954487409_4126796644303621499_n.jpg

Учні повинні навчитися в школі грамотно доносити свою точку зору, переконуючи опонентів у правильності своєї думки вміло підібраними фактами. Це відіграє значну роль у формуванні нової генерації майбутніх політиків, які будуть будувати демократичну європейську Україну.

/Files/images/14355556_325322541154217_1046976147477366682_n.jpg

З цією метою та у рамках українсько-німецького проекту "Молодь дебатує", в якому наша школа приймає участь, учні нашої школи проводять дебати на суспільно важливі теми.

/Files/images/14370409_325323771154094_6737104996567898899_n.jpg

Так, учні 11 класу дебатували на тему: «Чи потрібно дозволити аборти для неповнолітніх дівчат?», а 9-класники: «Чи потрібно звичайні шкільні підручники замінити на електронні?».

/Files/images/14322363_325322624487542_2686019080312922310_n.jpg

Самими активними виявились учні 10 класу, які приємно здивували, адже серед дебатерів були ті, які прийшли з інших шкіл і тільки адаптуються. Через форму дебатів вони змогли себе презентувати вже у перші тижні навчання.

/Files/images/14199508_325323861154085_3182777501792158058_n.jpg

10 клас дебатували на тему: «Чи вважаєте Ви реформу поліції вдалою?». Серед учнів виявились і ті, кого ця тема цікавила, як тема пов’язана з вибором професії у майбутньому.

/Files/images/14329997_325323864487418_1270766002829628052_n.jpg

Аміна Авдалієва показала гарну обізнаність у питаннях пов’язаних з роботою Національної поліції, а Всеволод Зеверт висловив багато цікавих думок про своє бачення подальшого розвитку всієї системи правоохоронних органів.

/Files/images/14330097_325323547820783_3586458505697777806_n.jpg

Під час сьогоднішніх тренінгів ми зрозуміли, що дебати – це насамперед метод безконфліктного вирішення проблем, навчання демократичних процедур і толерантності, соціалізації молоді.

/Files/images/13620133_325322674487537_5929410200591489872_n.jpg





Дебати на уроках

Проет «Молодь і дебати» зацікавив і учнів і вчителів. Багато з педагогів вже використовують форму дебатів на своїх уроках.
Вчитель фізики і природознавства Світлана Вікторівна Братошевська разом з учнями Максимом Гайченко, Михайлом Раковим, Анатолієм Сєрьогіним і Павлом Шевчуком спробували дебатувати на тему: «Чи потрібно школі перейти на альтернативний вид палива?».

/Files/images/14364844_325302584489546_5106746931791092897_n.jpg

Учні настільки захопились темою, що вивчили всі її аспекти, ґрунтовно підготувавшись до дебатів. Обговорювали питання з боку: ефективності, екологічності, матеріальної затратності та загальної вигідності.

/Files/images/14333111_325302497822888_2799615947867878382_n.jpg

Цікаві факти і нетипові думки викликали у журі позитивні відгуки про роботу дебатерів.

/Files/images/14390617_325302504489554_1051230204723780289_n.jpg

Учні погодились, що дебати – це прекрасна можливість розвиватись, вдосконалювати свої знання для ствердження особистості.

/Files/images/14358874_325302494489555_3347666913148940806_n.jpg





Учні школи розпочали реалізовувати українсько-німецький проект "Молодь дебатує"

16 вересня у Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 29 відбувся тренінг для учнів 6-7, 8-9 класів, що мав на меті підготувати школярів до участі в українсько-німецькому проекті «Молодь дебатує” і дебатів, які будуть проводитись в ході проекту.

/Files/images/14359092_323881964631608_883612362975837734_n.jpg

Учні знайомились з правилами дебатів, обговорювали найбільш цікаві і актуальні теми виступів. Я, як керівник проекту у школі, акцентувала увагу на структурі дебатів і важливості додержуватись таймінгу роботи.

/Files/images/14358722_323881777964960_1745407028694618396_n.jpg

Учні вчилися обирати теми для дебатів, серед них були такі: “Чи потрібні в Україні чемпіонати з футболу?”, “Чи потрібно дотримуватись здорового способу життя?”, “Чи потрібно задавати учням домашні завдання?”, “Чи потрібна шкільна форма?”, “Чи потрібно займатися спортом усім?”, “Чи потрібно проводити Євробачення в Києві, а не в Миколаєві?”, дуже зацікавила тема з питання енергоефективності “Що краще для школи – вугільне опалення чи альтернативні види опалення?”.

/Files/images/14330116_323882247964913_1281228636065718029_n.jpg

В ході тренінгу були перші спроби дебатувати, які пробудили в дітях інтерес для подальшої участі у дебатах.

/Files/images/14359011_323881774631627_5720790691008590908_n.jpg







Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 розпочала роботу у проекті “Молодь дебатує”

30 серпня на першій педагогічній раді колектив школи знайомився з проектом “Молодь дебатує”.

/Files/images/14237746_321977238155414_434489075132800710_n.jpg

Директор школи розповіла вчителям про реалізацію проекту у школі і що дасть проект для розвитку демократії у закладі.

/Files/images/14333681_321977404822064_2701885254546313023_n.jpg

Педагоги зійшлись на думці про необхідність формування людини з інноваційним типом мислення і інноваційною культурою, з розвинутими комунікативними навичками. В цьому однозначно зможе допомогти проект “Молодь дебатує”, адже він дає можливість формувати в молоді бажання і вміння висловлювати і відстоювати грамотно і толерантно свою думку, аргументувати, доводити і захищати свою точку зору.

/Files/images/14355667_321977244822080_8898770036837593285_n.jpg

Вчителі висловились за те, що в нашій школі необхідно реалізовувати цей проект, адже наші учні варті найкращого, ми готові до активної роботи, віримо, що попереду у нас великі досягнення.

/Files/images/14344158_321977391488732_583280720221409278_n.jpg

8 вересня цей проект було презентовано на засіданні ради школи та батьківського комітету.

/Files/images/14237652_321977654822039_1102480121204796781_n.jpg

На початку вересня на нараді при директорі відбулось детальне знайомство з проектом “Молодь дебатує” і його географією.

/Files/images/14354944_321977324822072_2464944395708484112_n.jpg

Лариса Анатоліївна розповіла про особливості проведення дебатів, правила їх проведення, розподіл місць та послідовність виступів. Також, обговорювали чим відрізняються дискусія від дебатів.

/Files/images/14322544_321977401488731_3309745645405445814_n.jpg

Багатьох вчителів зацікавила ця форма роботи, більшість захотіло випробувати її на своїх уроках.
На нараді сформували команду вчителів-однодумців, яка буде готувати дебатерів. Попереду в нас цікава робота!



Про проект «Молодь дебатує»

Одне із завдань сучасної освіти - формувати людину з інноваційним типом мислення, інноваційною культурою, здатну до інноваційної діяльності. Саме тому ми були дуже раді, що нам випала честь взяти участь у проекті «Молодь дебатує». Ми вирішили реалізувати цей проект у нашій школі, щоб розвивати політичну компетентність учнів, яка вкрай необхідна на сучасному етапі становлення України.

/Files/images/14233009_321948901491581_3176999700520137364_n.jpg

Мета проекту: розвиток політичної культури, залучення сучасної молоді до активної участі у політичному житті країни.

/Files/images/14354938_321948868158251_810567299222568536_n.jpg

Керівництво проектом «Молодь дебатує» здійснювала Віола фон Крамон, а його координатором виступила - Ольга Пішель, за підтримки EdCamp Ukraine.

/Files/images/14333652_321948874824917_4877238589504263786_n.jpg

При детальному знайомстві з проектом, здивував і зацікавив його новий формат: проект націлено не на культивацію суперництва, практику роз’єднання між школярами, а на набуття навичок командної роботи, практики колективної взаємодії, вміння молоді відстоювати свою точку зору з різних питань та приймати спільні рішення, бути відповідальними за результати і за майбутнє країни.

/Files/images/14292471_321948964824908_6579756216996867550_n.jpg

Програма візиту до Німеччини була дуже насиченою. Ми знайомилися з правилами проведення дебатів, методики проведення дебатів відпрацьовували на собі.
Семінари проводились групою тренерів фонду Херті: Яною Григанською, Іриною Авдєєвою, Антанасом Грималаускасом. Це молода, креативна команда, яка допомагала здобувати нові знання і у всьому нас підтримувала, адже учасники тренінгу часто були у ролі учнів.

/Files/images/14264012_321948968158241_1083178017825059645_n.jpg

Дебатам в Німеччині приділяється велика увага. Ми відвідали урок історії у Отто-Хан - гімназії, який проводив пан Зенке Еєк (вчитель історії за фахом), координатор програми «Молодь дебатує» в південній частині Нижньої Саксонії. Він розповів нам, що використовує дебати під час уроків. Вони спонукають учнів до активної думки, пробуджують інтерес до історії, сприяють розвитку життєвих компетентностей і пізнавально-творчого потенціалу учнів. У школі достатньо бажаючих, які відвідують в позакласний час заняття проекту.

/Files/images/14232650_321948908158247_3488918177231009917_n.jpg

Під час відвідування Рейстагу - місця де відбуваються засідання бундестагу, ми відвідали офіс партії «Зелених». Представниця партії розповіла нам, що молодим політикам складно прийти до влади, тому дуже важливо впроваджувати проект «Молодь дебатує», він допоможе молоді активно включитися у політичні процеси у своїх країнах.

/Files/images/14264805_321948914824913_8427148534206076354_n.jpg

Нам пощастило відвідати фінальний конкурс, який відбувся у Берліні, Уранія. Про важливість цього проекту говоре і те, що на фінальні змагання прибув сам Президент Німеччини Йоахім Ґаук, який говорив, що завдяки проекту «Молодь дебатує» створюється нова генерація політиків.
Попереду в нас цікава робота з учнями, яка, ми впевнені, принесе значні результати і користь, як для наших школярів, так і для України. Ми щиро віримо, що все задумане обов’язково збудеться.
Висловлюємо вдячність пані Ользі Пішель та Віолі фон Крамон за отриманні знання, підтримку і віру в учителів, які прагнуть змінювати українську освіту.

Грицюк Лариса Анатоліївна, директор Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 29




Презентація про проект "Молодь дебатує"

Презентація проекту "Молодь дебатує", основні відомості

Кiлькiсть переглядiв: 128

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Листопад 2017 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930